Heippa kaikki!

Olen Jenni.  Kuva-artesaani, visualisti, äiti ja vaimo. Toimin kesän ajan White Landissa Sirpan oikeana kätenä toteuttaen ja suunnitellen juhlia ja niiden järjestelyjä. Halusin tulla tännekin hiukan kertomaan itsestäni ja omasta osaamisestani, jotta tiedätte kenen kanssa olette tekemisissä ja mitä pystyn teille tarjoamaan. Olen todella innoissani tästä uudesta mahdollisuudesta päästä toteuttamaan asiakkaiden visioita ja valmistelemaan mitä ikimuistoisimpia juhlia. Luodaanhan siis yhdessä jotain, jota voimme muistella vuosienkin jälkeen lämmöllä!

Minä olen siis Jenni, kotoisin täältä Keski-Suomesta. Olen alkuperäiseltä ammatiltani valokuvaaja ja sittemmin olen lisännyt omaa osaamistani markkinointiviestinnän ammattitutkinnolla valmistuen visualistiksi. Hallitsen siis niin valokuvauksen, graafisen suunnittelun, somistamisen kuin tilasuunnittelunkin taitoja. Olen toteuttanut erilaisia projekteja yrityksille ja yhteisöille, kuin myös yksityishenkilöille. Kaiken muun ohella olen myös suhteellisen tuore äiti ja vaimo. Kotiäidin virkaa olen toimittanut nyt kymmenisen kuukautta ja vaimona olen toiminut kaksi kuukautta.

Minusta juhlissa ja niiden suunnittelussa tärkeintä on juhlittava itse. Jokaisen juhlan tulisi olla juhlittavansa näköinen ja jokainen asia ja elementti on korvattavissa tai muokattavissa omaan makuun sopivaksi. Kaiken saa tehdä toisin jos haluaa, mutta mikään ei myöskään estä käyttämästä perinteistä kaavaa. Juhlasuunnittelussa hienointa onkin se, että vain taivas ja oma mielikuvitus on rajana.

Jään innolla odottamaan kevään ja kesän ensimmäisiä juhlaprojekteja,

pidetäänhän yhteyttä!

 

Terkuin,

Jenni

Mitä olet mieltä?

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s